Kotimaisia, laadukkaita lahjoja on ilo antaa ja saada!

Tiesitkö, että toimitamme paljon lahjoja myös erilaisille yrityksille? Usein tuotteitamme valitaan lahjoiksi yrityksiin, joiden arvoihin kuuluvat läheisesti kotimaisuus, ekologisuus ja luonnonläheisyys.

Suomessa valmistetut, kestävät käyttötuotteet kauniilla ja toimivalla designilla ovat toivottuja ja pidettyjä lahjoja. Tänä päivänä onneksi tiedostetaan yhä enemmän turhien tavaroiden aiheuttama harmi ympäristölle. Me Miikolla emme halua kuormittaa luontoa kertakäyttöisillä ja turhilla tuotteilla, vaan sen sijaan haluamme lisätä kaunista ja kestävää. Suomalainen luonto tulee tuotteissamme puhuttelevasti esille niin kuva-aiheissa kuin luonnonmateriaaleissa.


Onko mukava ja vaivaton kokemus lahjojen hankkimisessa sinulle tärkeää? Yritysasiakkaita meillä palvelevat Miia ja Virva lujalla ammattitaidolla ja suurella sydämellä. Heillä on vuosien kokemus asiakaspalvelutyöstä b2b-myynnissä. Meille on kunnia-asia, että asiakaspalvelu on hyvää yhteistyön kaikissa vaiheissa. Sujuvasta asioiden hoitamisesta jää hyvä mieli, lahjojen täytyy täyttää odotukset ja olla ajallaan perillä. Iloksemme useimmat yritysasiakkaamme tykkäävät asioida meillä yhä uudestaan.


Kohtaamme sinut inspiroivalla Showroomillamme Tuusulassa kahvikupposen äärellä tai pistäydymme yrityksessäsi lahjojen kanssa. Ideoimme, valitsemme tai suunnittelemme yhdessä yrityksesi arvoihin ja imagoon sopivat lahjat. Tuotteemme sopivat loistavasti yrityslahjoiksi, koska niitä on mahdollista kustomoida yrityksen tarpeisiin ja imagoon sopiviksi. Useimpiin tuotteistamme voidaan lisätä yrityksen logo tai suunnitella oma kuosi tai muoto. Kauniisti pakattuihin lahjoihin saat halutessasi mukaan tervehdyksen tai kiitoskortin. Valmiit paketit lähetämme tarvittaessa suoraan lahjansaajalle. Meilta saat myös ajankohtaiset ja suositut lahjakortit.


Miikon tuotteiden juuret ovat syvällä suomalaisessa luonnossa. Jylhät metsät, puhtaat vesistöt ja kauniit vaihtelevat maisemat toimivat loputtomana inspiraation lähteenämme. Luonto puhuttelee meitä yhä uudestaan kauneudellaan. Jos luonnonläheiset, vastuullisesti valmistetut kotimaiset lahjatuotteet ovat yrityksesi sydäntä lähellä, olet lämpimästi tervetullut tekemään lahjavalintoja meiltä.


Täältä löydät yhteistiedot myyjillemme ja pääset tutustumaan liikelahjoihimme: https://www.miiko.fi/page/6/liikelahjat

Lahjakaupastamme löydät myös erinomaisia lahjavinkkejä: https://www.miiko.fi/category/...


Tilaa uutiskirje

HEI SIELLÄ! Pysy ajan tasalla uutuuksista, tarjouksista, tapahtumista ja tarinoista. Tilaa uutiskirjeemme nyt ja saat 15% alennuksen ensimmäisestä tilauksestasi!

Suodata tuotteita

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.4.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Miiko Design Oy
Pellavamäentie 5
04320 TUUSULA

+358 40 589 3999
miiko@miiko.fi
www.miiko.fi
2618331-9

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Miiko Design yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Miiko Design Oy
Pellavamäentie 5
04320 TUUSULA

+358 40 589 3999
miiko@miiko.fi
www.miiko.fi
2618331-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Jos haluat saada toimituksen mahdollisimman nopeasti, suosittelemme valitsemaan Pakettitoimituksen noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Kirjetoimitus 3,90€
Pikkupaketti 4,90€ (kulkee kirjepostin mukana)
Postipaketti 5,90€
Kotipaketti 9,90€

Toimitusaika

Pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Pääsääntöisesti lähetämme tuotteet tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Varastosta loppuneiden tuotteiden arvioitu saapumisaika on ilmoitettu erikseen. Ilmoitamme mahdollisista viivästymisistä mahdollisimman pian. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin kampanjoiden aikana.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Palautusoikeus

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaamisiisi tuotteisiin. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä lopullinen ostopäätös. Palautusaika lasketaan lähetyksen vastaanottohetkestä. Voitte käyttää tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta alkuperäinen tilaus ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme.

Palautuksesta ei tarvitse tehdä erillistä ilmoitusta.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottohetkestä palautettavat tuotteet on lähetetty takaisin ja paketti rekisteröity Postin kuljetettavaksi.

Peruuttamisen vaikutukset

Hyvitämme palauttamasi tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Suoritamme hyvityksen sillä maksutavalla, jota olette käyttäneet tilatessanne. Jos palautat koko tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (lukuunottamatta lisäkustannuksia siitä, että olette valinneet tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan). Palauta myös mahdolliset kaupanpäällistuotteet toimitusmaksuhyvityksen saadaksesi.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit. Huomioithan, että palautusoikeus ei koske asiakkaan toiveen mukaan valmistettuja tai muunneltuja tuotteita.

Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta, käsitellyt sitä huolimattomasti tai tuote on pesty ennen palautusta, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme käsittelykulun 14,90€. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea paketti postista ja palauttaa se meille. 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle (Posti).

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit